شعر و دل نوشته ها

مجموعه شعرهای منتشر شده:۱-یک باغ زخم تر ۲-سبز سرخ ۳-روی شانه ی اروند ۴- و زلیخاست که بر پیرهنم می گرید ۵-پرندگان پراکنده اند انسانها ۶- زمز

شعر و دل نوشته ها

مجموعه شعرهای منتشر شده:۱-یک باغ زخم تر ۲-سبز سرخ ۳-روی شانه ی اروند ۴- و زلیخاست که بر پیرهنم می گرید ۵-پرندگان پراکنده اند انسانها ۶- زمز

انتشارمجموعه شعرجدیدمن!

مجموعه شعرجدیدمن زیرنام"ازپشت سایه ها"بامقدمه ی شاعرومنتقدگرانقدراستادمحمدکاظمی 

منتشر و روانه ی بازارکتاب شد.این مجموعه شعرفراگیرنده ی 39غزل،2قصیده،1ترکیب بندرضوی،چندرباعی ودوبیتی و1کارنیمایی است که توسط انتشارات"سپیده باوران"انتشاریافته است.

                                 یک غزل ازاین مجموعه شعرراتقدیم عزیزانم می کنم: 

 

 

شروه های دشتستان

به خدا بخش صفا دل


روبه رویم نشسته ای ا نگار ،هی ورق میزنی غزل بامن

با خودم فکر می کنم که غزل ،هیجانی است از ازل بامن

تب چنگیز بر نشابورت،و لگد کوب باغ انگورت

تو ولی عاشقانه می نوشی،غزل تازه چون عسل بامن

چمدانت پراز ترانه ی شوق ،می بری باخودت به کودکی ام

مانده از جشن بادبادک ها،کوله باری اتل متل بامن

فایز شروه های دشتستان،جرعه نوش سبوی خیام است

هردو از یک مسیرردشده اند،شیشه وشروه در بغل بامن!

باخودم فکر می کنم که چرا،برسرم آسمان کبودتراست؟

باخودم فکر....می کند چشمت،این معمای گیج حل بامن؟

امشب از کوچه باغ نیشابور،می رسی روی ساحل بوشهر

منطق الطیر عشق می خوانی هی ورق می زنی غزل با من!

27/6/1388.برازجان

شعری محبت آمیزازدوست!

دوست مهربان ندیده ام شاعرزلال اندیش محمدحسین امامی،بالطف ومحبت بسیارشعری بااحسس رابرای من سروده وسخت شرمسارم کرده است.به رسم تشکرازاین دوست ارزشمند،شعرزیبایشان رادراینجامی نگارم: 

 

 

تقدیم با تمام دل به دوست دانشمند و فرهیخته ام ، جناب آقای انصاری نژاد


کاش یک آن به جایتان بودم

در ردیفی که او نشان بدهد

تا که دستی میان خوف و خطر

به غزل های من نشان بدهد



ای که همپای حسّ حسرتتان

واعظ نغزگوی قزوینی است

این سرایش برای حضرتتان

به خدا عین شعر آیینی است



شاید اینک قسم به جان قلم

بنویسم به جای "ن" از "و" !

چونکه هرگز بداهه گو نشوم

( مثل دکتر علیرضا قزوه )



غلط است این ؟ اگر کسی گوید

شعر   دل وار   در تملقتان !

بفرستید ای رئیس دلیر

یک تذکر به قلب تنگستان



کاش می شد دراین مذاکره ها

با دل بی غرور ، سازش کرد

کاش می شد که دست دریا را

با خس بوسه ای نوازش کرد



آی ،ای دوست! بعد از این همه وقت

من به شوق شما کمی آپم !

جای آن بوسه هم دویده ولی

پای یک بوسه روی لپ تاپم



زمزمی از نوای کاشی هاست

پای آواز بغض حنجره ام

شور یک دشت لاله عباسی

می چکد در نگاه پنجره ام